Leven in Burundi... - Reisverslagen van Marieke van der Leeden - WaarBenJij.nu Leven in Burundi... - Reisverslagen van Marieke van der Leeden - WaarBenJij.nu

Leven in Burundi...

M'n hele leven is een groot avontuur!! Ik mag wonen in een prachtig land: Burundi, waar schitterende mensen wonen...
Graag hou ik je op de hoogte van mijn avonturen!

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2012

Wat een uitersten!

26 Juni 2012

Reisje naar de dierenarts

19 Mei 2012

Huwelijksaanzoeken!?

03 Mei 2012

Mijn gevleugelde vrienden…

11 November 2011

Niet naast je (basketbal)schoenen gaan lopen!
Marieke

M'n hele leven is een groot avontuur!! Ik mag wonen in een prachtig land: Burundi, waar schitterende mensen wonen... Graag hou ik je op de hoogte van mijn avonturen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 138270

Voorgaande reizen:

19 Januari 2009 - 31 December 2020

Leven in Burundi...

Landen bezocht: